در جریان عمل جراحی فیس لیفت چه اتفاقی می افتد؟
در جریان عمل جراحی فیس لیفت چه اتفاقی می افتد؟

در جریان عمل جراحی فیس لیفت چه اتفاقی می افتد؟

در جریان عمل جراحی فیس لیفت چه اتفاقی می افتد؟

این عمل جراحی بسته به اهداف و انتظارات موجود از سه تا چهار ساعت به طول می‌انجامد. جراح روش‌های مناسب و پروسه انجام عمل را برای شما شرح خواهد داد. سایر عمل‌های زیبایی مانند لیفت ابرو و جراحی پلک نیز به طور همزمان قابل انجام هستند.
در این عمل یک برش کوچک در امتداد خط مو در پشت گوش‌ها ایجاد می‌شود. این برش تا قسمت جلویی گوش‌ها ادامه می‌یابد. اگر پوست فک نیز به ترمیم نیاز داشته باشد، یک برش دیگر در زیر چانه ایجاد می‌شود. سپس، پوست صورت با دقت از بافت زیرین جدا می‌شود. در ادامه، چربی‌های اضافی برداشته شده و بافت عضلانی زیرین کشیده می‌شود. در پایان پوست به جای اصلی خود بازگردانده می‌شود.
در برخی از تکنیک‌های جراحی، یک بخیه دائمی در زیر پوست ایجاد می‌شود تا بافت‌های عمیق را در وضعیت دلخواه نگه دارد. این بخیه‌ها از تشدید تنش در زیر پوست جلوگیری می‌کنند. در انتها، پوست صورت در نواحی برش خورده به طور کامل بخیه می‌شود. بهتر است تا بی اثر شدن کامل داروی بیهوشی استراحت کنید. در اغلب موارد از داروهای مسکن برای رفع درد و ناراحتی استفاده می‌شود.
صورت بیمار پس از عمل به طور کامل پانسمان می‌شود تا از بروز کبودی و تورم جلوگیری شود. بسته به نحوه انجام عمل، کبودی‌هایی در زیر چانه و در اطراف گوش ایجاد می‌شود. این عوارض معمولا 24 تا 48 ساعت پس از عمل ادامه دارند. در برخی موارد، از درن‌های نازکی برای تخلیه محتویات زیر زخم استفاده می‌شود. درن‌ها باعث تخلیه خون و مایعات اضافی می‌شوند. آنها به طور معمول پیش از مرخص شدن برداشته می‌شوند.

تعداد بازدید: 897

تذکر مهم شما نمی توانید با تکیه بر مطالبی که در سایت e پزشک منتشر می شود مبادرت به خود درمانی کنید.