درباره کشیدن پوست صورت
درباره کشیدن پوست صورت

درباره کشیدن پوست صورت

رد پای پیری، بیشتر در صورت دیده می شود هر چند علاوه بر عدد شناسنامه، رژیم  غذایی، سیگار، آفتاب، آب و هوا، شب زنده داری و... می تواند اثرات مخرب بر روی پوست صورت داشته باشد.

کشیدن پوست صورت باعث کاهش شلی و افتادگی پوست صورت و گردن می شود. هدف از این عمل این است که شما نسبت به سن خود احساس خوبی داشته باشید و صورت حالت ماسک نداشته و طبیعی باشد. عمل های متعدد جهت کشیدن پوست صورت وجود دارد که از یک کشیدن محدود و مختصر تا یک عمل کامل صورت  شامل پیشانی، ابرو، پلک بالا، پلک پایین، گونه، اطراف لب و گردن را شامل می شود.

در هر حال برش ها در داخل مو و در چین و شکن های گوش و پشت گوش ایجاد می شود و در نهایت خط قابل تشخیصی به جای نمی گذارد. در این عمل چربی های اضافه برداشته شده و به جای اصلی بر می گردد. شلی عضلات سفت و محکم، و در نهایت اضافات پوست چیده و برداشته می شود که ماحصل کار صورتی جوان تر و شاداب تر خواهد شد.

بعد از جراحی مقداری کبودی یا تغییر رنگ پوست خواهید داشت. ممکن است موقتا احساس سفتی یا بی حسی در گردن یا صورت داشته باشید. بهبودی، تدریجی است و ممکن است چند هفته یا ماه تا نتیجه نهایی زمان لازم باشد. جای برش ها بی رنگ و بهتر خواهد شد و با کمترین آرایش پوشانده می شود.

منبع:

http://www.drhaghgozar.com

تعداد بازدید: 550

تذکر مهم شما نمی توانید با تکیه بر مطالبی که در سایت e پزشک منتشر می شود مبادرت به خود درمانی کنید.