حجم‌دهنده‌های تزریقی اغلب در نواحی زیر به کار می‌روند:
حجم‌دهنده‌های تزریقی اغلب در نواحی زیر به کار می‌روند:

حجم‌دهنده‌های تزریقی اغلب در نواحی زیر به کار می‌روند:

حجم‌دهنده‌های تزریقی اغلب در نواحی زیر به کار می‌روند:
چینهای بین بینی و دهان (چین های نازولبیال ):

یکی از علایم افزایش سن در صورت، چین‌های عمیقی است که از کناره بینی تا گوشه لب‌ها ایجاد می‌شود. معمولاً خـــطوط خنده در اواخر دهه سوم یا اوایل دهه چهارم زندگی شروع به عمیق‌تر شدن می‌کنند. شـل شدن پوست باعث ایجاد چین‌های نازولبیال می‌شود. پیدایش چین نازولبیال باعـــث می‌شود که فرد خسـته‌تر و مسنتر از سن واقعیش به نظر برسد.

 

چین و چروک‌های بین گوشه دهان و چانه (خطوط Marrionette):

یکی دیگر از علایم افزایش سن در صورت، ایجاد چین‌هایی است که بین گوشه دهان و چانه ایجاد می‌شوند.
گونه‌ها: با بالا رفتن سن، گونه‌ها، در اثر تحلیل رفتن بستر چربی و استخوانی زیر آنها، شروع به خالی شدن می‌کنند و در نتیجه صورت لاغر به نظر می‌رسد.

 

لب‌ها:

بــــا افزایش سن، پری لب‌ها که باعث می‌شود لب‌ها جوان و برآمده باشند، از بین می‌رود و لب‌ها باریک و نازک شده و چین‌های کوچکی در حاشیه آنها به وجود میآید. خط لب (محل اتــصال بافت سفید و قرمز لب به یکدیگر) شایع‌ترین منطق‌های است که توسط ژل برجسته می‌شود. تزریق در این ناحیه حجم بیشتری به لب‌ها نمی‌دهد ولی باعث مشخص‌تر شدن حاشیه لب‌ها می‌شود. فیلتروم شامل دو خط در قسمت مرکزی لب فوقانی است که به بینی متصل می‌شوند و با برجسته سازی آن‌ها جذابیت لب‌ها بیشتر می‌شود. پر کردن ناحیه گوشه‌های لب ظاهــری شادتر و مثبتتر ایجاد می‌کند.

 

خطوط پیشانی:

خطوط پیشانی به دو دسته تقسیم می‌شوند. یکی خطوط دینامیک که خطوطی هستند که در حالت عادی وجود ندارند و تنها در زمان فعالیت عضلات پیشانی مانند زمان اخم کردن پدیدار می‌شوند و حذف آنها از طریق تزریق بوتاکس انجام می‌شود. خطوط دیگر خطوط استاتیک هستند که به صورت دایمی در پیشانی وجود دارند و ربطی به فعالیت عضلانی ندارند. این خطوط معمولاً بر اثر افزایش سن و عدم درمان خطوط دینامیک ایجاد می‌شوند و درمان آنها نیازمند تزریق فیلر است.

 

منبع:

http://clinic.sarkarat.com

تعداد بازدید: 563

تذکر مهم شما نمی توانید با تکیه بر مطالبی که در سایت e پزشک منتشر می شود مبادرت به خود درمانی کنید.