تزریق ژل ، بوتاکس ، جراحی لب
تزریق ژل ، بوتاکس ، جراحی لب

تزریق ژل ، بوتاکس ، جراحی لب

تزریق ژل، بوتاکس، جراحی لب

استفاده از مواد تزریقی اعم از انواع ژلها یا چربی برای گونه غیر معقول و معمولا کم اثر و باعث مشکلات فراوان بعدی است. روش دیگری که برای افزایش حجم گونه توسط نگارنده انجام می شود جراحی اسکلت گونه است که البته بدلیل تکنیک پیچیده هزینه آن بالاتر است اما در صورت انجام، از نظر بیولوژیکی کیفیت جراحی از پروتز بالاتر است چرا که از هیچ جسم خارجی استفاده نشده است و پس از مدتی که عمل کاملا ترمیم شود فرم کلی چنان طبیعی است که جراحان متخصص نیز نمی توانند تشخیص بدهند که جراحی روی گونه انجام شده و محل جراحی دقیقا مانند گونه عمل نشده است بطوریکه چند نفر از بیماران اینجانب که مقیم خارج از کشور بوده اند وقتی برای کنترل عمل به جراح دیگری مراجعه نموده اند با انکار قطعی مواجه شده اند و جراحان مربوطه باور نمی کرده اند که گونه بیمار جراحی شده باشد تا زمانیکه تصاویر قبل از جراحی ارائه شده و جای تردید نمانده و البته اظهار تعجب از این جراحی همیشه وجود داشته.

چربی های زیر گونه را می توان از داخل دهان با یک برش بسیار کوچک خارج کرد که در این صورت، صورت لاغرتر و ظریف تر شده و گونه ها نیز بیشتر برجسته به نظر می رسند. این روش با لیپوساکشن متفاوت است و چربی هر طرف حداکثر 5cc بصورت قطعه ای از داخل دهان بیرون می آید و نگهداری پس از جراحی نیز بسیار ساده و کوتاه است. البته برای موارد انتخاب شده این جراحی بسیار موثر و از سوی دیگر بسیار آسان است. 

کاهش عرض قسمت های مختلف صورت یا با تراشیدن و یا جابجایی استخوان انجام می گردد و افزایش عرض را هم میتوان با جابجایی استخوان و هم با پروتز مخصوص صورت انجام داد. 

طراحی و انجام این جراحی ها نیاز به محاسبه و طراحی دقیق دارد و انجام آن نیز نیازمند مهارت کامل جراح است.

نکته شایان توجه اینکه بسیاری از این جراحی ها برای حصول نتیجه کامل نیاز به گذشت زمان زیاد در حد 6-12 ماه دارند. بدین صورت که گرچه پس از جراحی زخمهای دوخته شده در عرض یک تا دو هفته ترمیم می شوند ولی جا افتادن صورت و دیده شدن نتیجه نهایی پس از ماهها بانجام می رسد گرچه در این مدت اغلب بیمار نیاز به هیچ نگهداری خاصی ندارد تنها باید صبر کند تا ترمیم بافت های عمقی کامل و نتیجه نهایی آشکار گردد و البته اغلب نتیجه نهایی بسیار بیشتر از حد تصور بیمار و نیزبرای همیشه ماندگار است.

منبع:

http://bartarinha.com

تعداد بازدید: 830

تذکر مهم شما نمی توانید با تکیه بر مطالبی که در سایت e پزشک منتشر می شود مبادرت به خود درمانی کنید.