افراد کاندید پروتز باسن
افراد کاندید پروتز باسن

افراد کاندید پروتز باسن

بعضی از بانوان به دنبال افزایش سینه های خود می باشند در حالی که برخی دیگر از بانوان علاقه مند به بزرگ کردن باسن خود می باشند، داشتن یک باسن جذاب برای اغلب اشخاص امری مطلوب محسوب می گردد.

بانوانی که مشکلات ظاهری در ناحیه باسن می باشند کاندیدای ایده آل برای انجام این عمل جراحی زیبا می باشند.

برای رسیدن به باسن بزرگ و بزرگ نمودن باسن راه و روش های گوناگونی وجود دارد که با استفاده از جراحی زیبایی و یا پروتز صورت می گیرد.

انگیزه های متفاوتی وجود دارد که اشخاص به انجام این عمل زیبایی می پردازند، برخی از بانوان این حس را دارند که هیچ زمانی باسن آنها به شکل کامل و مطلبوی رشد نکرده به همین دلیل این اشخاص به انجام جراحی زیبایی و انجام پروتز باسن پرداخته اگر ازهدف اشخاص از این جراحی صرف نظر کنیم انجام این جراحی می تواند باسن شخص را به شکل بزرگ تر و گرد تر کرده به طور کل فرم دهی باسن را با انجام این جراحی به آن دستیابی پیدا کرده.

پروتز های باسن از یک پوسته سیلیکون می باشد که دارای جنس سختی بود که از قابلیت های این سیلیکون انعطاف پذیر بودن آنها می باشد طراحی این پروتز ها به نحوی می باشد که ظاهر طبیعی باسن حفظ شده، پروتزهای باسن انواع مختلفی را دارد که انتخاب نوع آنها بستگی به جراح دارد.

عمل جراحی پروتز باسن به شکل سرپایی انجام می شود و معمولا به مدت زمان ۲ الی ۳ ساعت زمان نیاز می باشد در این روش بیهوشی عمومی صورت می گیرد.

منبع:

http://drnajafbeygi.com

تعداد بازدید: 809

تذکر مهم شما نمی توانید با تکیه بر مطالبی که در سایت e پزشک منتشر می شود مبادرت به خود درمانی کنید.