مزایای لیفت ابرو
مزایای لیفت ابرو

مزایای لیفت ابرو

صورت ما و حرکات آن نقش مهمی در برقراری ارتباط دارد. بخش عمده ای از این حرکات در مرکز صورت و در چشم‌ها و ابروان متمرکز شده‌اند. صورت ما به دیگران پیام می‌فرستد، حالت چشم ها و ابروها بخش مهمی از این پیام هستند. این پیام ممکن است بگوید: “من خسته ام!” یا “من نگرانم!”و …
روش‌ها و انواع مختلفی برای لیفت ابرو وجود دارد. انتخاب نوع مناسب آن بر اساس موقعیت فعلی ابروها و ساختار صورت، به افزایش زیبایی و تعادل چهره منجر می‌شود.

 

به مرور زمان و با افزایش سن، خط ابروها سنگین و افتاده می‌شوند. چین و چروک‌ها در پیشانی ظاهر شده و حالت درهم‌رفتگی و اخم را در چهره ایجاد می‌کنند. برای رهایی از این وضعیت، لیفت ابرو گزینه‌ی مناسبی می‌باشد.

لیفت ابرو گاهی با عمل پلک‌ها (بلفاروپلاستی) به صورت ترکیبی هم انجام می‌شود. همچنین برای حصول نتایج بهتر توصیه به تزریق بوتاکس دو هفته قبل از جراحی می‌شود. هرچند خود لیفت ابرو به تنهایی می‌تواند در جوان شدن ظاهر و زیبایی چهره بسیار موثر باشد.

 

مزایای لیفت ابرو:

– بالا بردن خط ابروها شما باعث می‌شود ظاهر صورت جوان‌تر و زیباتر به نظر برسد.

– برطرف کردن حالت افتادگی ابروها، سایه‌ها را کاهش داده و موجب روشن‌تر و شاداب‌تر شدن چهره می‌شود.

– اگر خط ابروها افتاده و پایین باشد، می‌تواند پلک بالایی چشم‌ها را بپوشاند. با لیفت ابرو این مساله حل می‌شود.

– لیفت ابرو، چین و چروک‌هایی که روی پیشانی و یا در قسمت بالایی بینی ایجاد شده را به حداقل می‌رساند.

– حالت اخم و چین هایی که بین ابروها پدید آمده را می تواند برطرف نماید.

– اگر در ابروها عدم تقارنی وجود داشته باشد، لیفت ابرو، هارمونی و تعادل را به حالت ابروها برمی‌گرداند.

– در روابط اجتماعی کمک می‌کند با دیگران بهتر ارتباط برقرار کنید، چراکه دیگر به اشتباه شما را فردی نگران یا عصبانی قلمداد نمی‌کنند!

 

مراقبت‌های بعد از عمل:

بعد از عمل لیفت ابرو توصیه شود که از باند برای اطراف پیشانی استفاده کنید. کبودی و ورم بعد از ورم رایج و طبیعی است، هرچند با گذشت چند روز کاملا برطرف می‌گردد. به علت استفاده از داروی بیهوشی در حین عمل، احساس خستگی تا دو، سه روز بعد از عمل طبیعی است. برای حدود یک هفته از شما درخواست می‌شود از انجام فعالیت فیزیکی شدید پرهیز کنید.

منبع:

http://draminamali.com

تعداد بازدید: 515

تذکر مهم شما نمی توانید با تکیه بر مطالبی که در سایت e پزشک منتشر می شود مبادرت به خود درمانی کنید.